Domeincoach

Active
Onbepaalde duur , Voltijds
campus Sint-Augustinus

Ook zin voor zorg?

Ben jij respectvol, plichtsbewust en collegiaal? Dan spreek jij de GZA-taal! Op onze ziekenhuiscampussen krijgen je ambities een échte kans en streven we naar een mooi evenwicht tussen je werk en je privéleven.

DOMEINCOACH

Over de job

Wil je als tussenpersoon tussen de zorg en ICT fungeren ter coördinatie en afstemming van wijzigingen, gebruikerswensen, stabiliteit en continuïteit van ons elektronisch patiëntendossier (EPD)?

De domeincoach fungeert als intermediair tussen de zorg en ICT voor een specifiek domein van het EPD:

  • Beleidsontwikkeling en advies binnen het toegewezen domein in nauwe coproductie met proces-eigenaren en key-users;
  • Implementatie van complexe wijzigingen en/of uitvoeren van projecten voor nieuwe functionaliteiten;
  • Inventarisatie van wensen en verzoeken voor wijzingen en adviseren daarover binnen de zorg;
  • Beschrijven van afdeling overschrijdende beheerprocessen en vertaling daarvan naar functionele wensen en eisen voor het EPD;
  • Adviseren over impact van wijzigingen op het werkproces;
  • Het initiëren, coördineren en uitvoeren van gebruikersopleidingen;
  • Leveren van input voor en maken van managementrapportages;
  • Coördinatie en coaching van applicatiebeheerders op het gebied van inrichtingskeuzes binnen het toegewezen domein.
  • Je werkt campusoverschrijdend.
  • Je krijgt een vast contract.

Over de werkuren

  • Je werkt voltijds.

Over jou

  • Masterniveau of gelijkwaardig door ervaring;
  • Kennis en ervaring in adviseren en veranderkundige processen;
  • Ruime kennis op het gebied van informatiemanagement, kennismanagement en het onderzoeken en adviseren over de te gebruiken communicatiekanalen;
  • Ruime kennis op het gebied van standaarden van gegevensuitwisseling (met name binnen de gezondheidssector is een pluspunt) en de toepassing daarvan;
  • Kennis van modelleertechnieken;
  • Ruime kennis van kwaliteitssystemen, relevante wet- en regelgeving;
  • Kennis van projectmanagement en ervaring als projectleider;
  • De taken worden zelfstandig uitgevoerd binnen de vastgestelde informatie (beleids-)kaders;
  • Zeer sterk ontwikkelde professionele mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden zijn vereist ten behoeve van het invullen van de intermediairrol, het geven van advies aan het management;
  • Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling, inlevingsvermogen en geduld, je geeft en ontvangt feedback;
  • Je hebt een sterk ontwikkeld analytisch vermogen, je kan prioriteren;
  • Je bent initiatiefrijk, kan overtuigen, hebt sociale en communicatieve vaardigheden, een sterk ontwikkeld inlevingsvermogen, motiverende eigenschappen en tact;
  • Je kan op alle niveaus van zakelijke contacten communiceren en coördineren.

We zorgen voor jou

  • met een marktconform loon met overname van relevante werkervaring en vergoedingen voor woon-werkverkeer en onregelmatige prestaties;
  • met ruime interne en externe opleidingskansen en een persoonlijk opleidingsplan;
  • een attractiviteits- en eindejaarspremie en gratis hospitalisatieverzekering;
  • 8 extra verlofdagen bovenop de wettelijke 20, ADV-dagen door 40-uren werkweken;
  • kortingen op reizen, mode, ontspanningsmogelijkheden, media, elektro en in diverse webshops via Benefits @ work.

Over ons

  • GasthuisZusters Antwerpen bestaat uit drie ziekenhuiscampussen en een groep woonzorgcentra.
  • Op onze ziekenhuiscampussen krijgen je ambities een échte kans en streven we naar een mooi evenwicht tussen je werk en je privéleven.
  • Op de ziekenhuiscampussen staan dagelijks zo’n 3.000 medewerkers en 400 artsen klaar voor onze patiënten. Hoor jij er straks bij?

 

 

 

Blijf op de hoogte!

Schrijf je snel in om de nieuwste vacatures in je mailbox te ontvangen.