Medisch secretaresse handcentrum

Active
Onbepaalde duur , Deeltijds
campus Sint-Augustinus

Ook zin voor zorg?

Ben jij respectvol, plichtsbewust en collegiaal? Dan spreek jij de GZA-taal! Op onze ziekenhuiscampussen krijgen je ambities een échte kans en streven we naar een mooi evenwicht tussen je werk en je privéleven.

MEDISCH SECRETARESSE HANDCENTRUM

Over de job

Als medisch secretaris/secretaresse sta je in voor volgende taken:

  • Het organiseren en leiden van het secretariaat van de dienst;
  • Het bijhouden van de boekhouding van de dienst;
  • Het bijhouden en verwerken van cijfermateriaal van de dienst en verwerking in statistiek;
  • Het verder ontwikkelen en verfijnen van de dienstverlening en uitbouw van de dienst;
  • Het kritisch nadenken over het verbeteren van de kwaliteit en werking van de dienst;
  • De ondersteuning van (interne) opleidingen en vormingen;
  • Het verzorgen van het onthaal van patiënten en bezoekers, de afsprakenplanning, de telefonische contacten, de mailcontacten en de inschrijvingen;
  • Het verwerken van medisch dictaat;
  • Het verzorgen van de operatieplanningen;
  • Het verwerken van de tarificatie;
  • Het verzorgen van het contact met medische firma’s voor het bestellen van medisch materiaal;
  • Het verwerken van (medische) gegevens en onderzoeken om ervoor te zorgen dat de dossiers steeds up-to-date zijn zodat de dienst efficiënt kan werken;
  • Het onderhouden en uitbouwen van interne en externe relaties en het nastreven van een nauwe samenwerking met andere GZA-ziekenhuisdiensten en met andere ziekenhuizen, laboratoria, leveranciers, instellingen, enz … in functie van bovenvermelde taken;
  • Het ondersteunen van toegepaste onderzoeksprojecten en begeleiden van studenten op de dienst.
  • Je werkt op campus Sint-Augustinus.
  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur.

Over de werkuren

  • Je werkt 32u/week
  • Je werkt in een flexibel en variabel uurrooster op weekdagen tussen 8.00 en 19.00 uur.

Over jou

  • Je behaalde een diploma bachelor in een administratieve functie met voorkeur dit van medical managament assistent.
  • Je hebt zeer goede kennis van de courante IT toepassingen zoals Word, Excel en PowerPoint.
  • Je hebt een groot organisatorisch talent.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je bent flexibel.
  • Je bent sociaalvaardig en bezit een gezonde dosis empathisch vermogen.
  • Je kan autonoom werken en je neemt initiatief.
  • Je bent een goede communicator, ook in het Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je stelt prioriteiten, werkt gestructureerd en denkt probleemoplossend.
  • Je bent discreet en nauwkeurig.
  • Ervaring in de discipline orthopedie is een pluspunt.

We zorgen voor jou

  • met een marktconform loon met overname van relevante werkervaring en vergoedingen voor woon-werkverkeer en onregelmatige prestaties;
  • een attractiviteits- en eindejaarspremie en gratis hospitalisatieverzekering;
  • 8 extra verlofdagen bovenop de wettelijke 20, ADV-dagen door 40-uren werkweken;
  • kortingen op reizen, mode, ontspanningsmogelijkheden, media, elektro en in diverse webshops via Benefits @ work.

Over ons

  • GasthuisZusters Antwerpen bestaat uit drie ziekenhuiscampussen en tien woonzorgcentra.
  • Op onze ziekenhuiscampussen krijgen je ambities een échte kans en streven we naar een mooi evenwicht tussen je werk en je privéleven.
  • Op de ziekenhuiscampussen staan dagelijks zo’n 3.000 medewerkers en 400 artsen klaar voor onze patiënten. Hoor jij er straks bij?

Blijf op de hoogte!

Schrijf je snel in om de nieuwste vacatures in je mailbox te ontvangen.