Administratief medewerker aankoop & logistiek

Active
Onbepaalde duur , Voltijds
campus Sint-Jozef

Ook zin voor zorg?

Ben jij respectvol, plichtsbewust en collegiaal? Dan spreek jij de GZA-taal! Op onze ziekenhuiscampussen krijgen je ambities een échte kans en streven we naar een mooi evenwicht tussen je werk en je privéleven.

administratief medewerker aankoop & logistiek

Over de job

  • Je staat in voor het dagelijks correct verwerken van inkooporders voor het centraal magazijn.
  • Je staat in voor aanmaak van nieuwe artikelen: medische en of paramedische verbruiksmaterialen in het ERP systeem.
  • Je staat in voor het administratief overboeken van dringende interne bestelling opdat deze zo spoedig mogelijk uitgeleverd kunnen worden;
  • Je overboekt van voorraad naar de correcte locatie om het materiaal tijdig beschikbaar te maken voor picking;
  • Je behandelt inkomende mails mailbox “Terbeke” en “Logistiek”
  • Je volgt administratief automatische flows en foutmeldingen in het ERP systeem (AX hints) op;
  • Je werkt deeltijds in het centraal magazijn in Wilrijk en op de GZA aankoopdienst in Mortsel
  • Je krijgt een vast contract.

 

Over de werkuren

  • Je werkt 40u/week.
  • Je werkt met glijdende uren van 7.30 tot 18.00 uur.

Over jou

  • Je hebt een uitgebreide kennis Microsoft AX Dynamics of een ander ERP systeem
  • Je hebt een uitgebreide kennis Microsoft Office
  • Je hebt kennis van BO-portal
  • Je hebt kennis van accounting
  • Je hebt oog voor kwaliteitsverbetering
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende opdrachten.
  • Je kan vlot plannen en organiseren.
  • Je handelt proactief en denkt probleemoplossend.
  • Je werkt graag in teamverband, maar neemt verantwoordelijkheid voor je eigen domeinen.
  • Je bent sociaal vaardig en communicatief.

 

We zorgen voor jou

  • met een marktconform loon met overname van relevante werkervaring en vergoedingen voor woon-werkverkeer en onregelmatige prestaties;
  • met ruime interne en externe opleidingskansen en een persoonlijk opleidingsplan;
  • een attractiviteits- en eindejaarspremie en gratis hospitalisatieverzekering;
  • 8 extra verlofdagen bovenop de wettelijke 20, ADV-dagen door 40-uren werkweken;
  • kortingen op reizen, mode, ontspanningsmogelijkheden, media, elektro en in diverse webshops via Benefits @ work.

Over ons

  • GasthuisZusters Antwerpen bestaat uit drie ziekenhuiscampussen en een groep woonzorgcentra.
  • Op onze ziekenhuiscampussen krijgen je ambities een échte kans en streven we naar een mooi evenwicht tussen je werk en je privéleven.
  • Op de ziekenhuiscampussen staan dagelijks zo’n 3.000 medewerkers en 400 artsen klaar voor onze patiënten. Hoor jij er straks bij?

Blijf op de hoogte!

Schrijf je snel in om de nieuwste vacatures in je mailbox te ontvangen.